Blog içeriğimi asrizamanlar.tumblr.com adresine taşıdım... Buradaki kayıtları arşiv amacıyla saklıyorum.

6 Haziran 2008

Çarşı'da artık bunlar olmayacak


A takımının Çarşı'yı ele geçirmesinden sonra yayımladıkları bildiride ilginç ifadeler var. deginmeden geçemedim:

* ÇARŞI’nın A harfinin simgelediği anarşistin A’sı kullanılmayacak.
* Siyasi simge içeren pankart açılmayacak, slogan atılmayacak.
Bu su anlama geliyor sanirim: Artik tribunlerde solculara siyaset yasak. Sadece sağcılık siyasetten sayılmaz. Faşizan milliyetcilik mesru olandir.

(buna benzer bir elestiriyi antuya yaptim diye yakin bir zamanda antu forumdan "forumda siyaset" yaptigim gerekcesiyle 28 gun nopost cezasi verdiler bana.. o da ayrica anlatabilecegim tuhaf ve sinir bozucu olaydir.)

Çarşı'dan genel olarak hazzetmem ama tribun folklorumuz icin cok onemli bir olgu carsi. Nihayetinde oyle ya da boyle endustriyel futbolun hep kiyisindan kiyisindan ilerlemeye calisan bir olusumun bu şekilde bitirilmeye çalışılması tribüncülerin canını sıkacaktır.

carsi belki de kendini fesh etmedi, devrildi. birileri besiktas tribunlerini ele gecirdiler. eger dusundugum gibiyse carsinin artik olmayacak olmasi futboldaki guc savaslarinin nasil boyutlara geldigini de bize anlatabilir. tartismak lazim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ekle